Kom nyss hem..

Hallå ni! kom nyss hem (eller för ca 15-20 minutersen) från promenaden med min mammas jobbarkompis hund :) fick frågan om jag kunde gå ut med hennes hund (då ingen skulle vara hemma på ett tag) vilket jag självklart kunde. :) Har ju även vart hos Amanda och firat henne (grattis än en gång ♥) åt mycket god fika och hade riktigt kul, kollade bl.a på sånt som dom hade spelar in när hon var liten, så söt! :) så efter att jag hade vart hos Amanda gick jag direkt hem, lämnade kameran och hämtade mobilen som jag hade glömt. Sen gick vidare för att gå ut med Molly (som hunden heter) och nu sitter jag här och bloggar :)

Foto: Sanna W

Men nu har jag inte mycket mer att säga, vill bara önska er en fortsatt härlig dag :)



Kommentarer
Rebecca

Häftig bild!



Ja, jättekul med nytt objektiv :) Några av bilderna i bloggen är fotade med det. Jo, jättekul att det fungerar så bra med Sudd :)



Sv: Haha, har blivit så van vid att skriva Spicy, menade såklart att bilden på när MILLIE fångar bollen är fin ;)

Haha, ja. Fast har alltid velat springa barfota i snön jag med, men aldrig blivit av (konstigt nog ;))



Kram <3

2010-02-17 @ 19:31:40
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0