Härlig dag :)

Hejhej! kom nyss hem, har haft volleybollturnering idag (vi mötte andra skolor) så alltså ingen vanlig skoldag för mig idag, härligt! :) Vi vann en av tre matcher, men måste säga att vi var mycket bättre än vad jag trodde och det var väldigt jämt i dom matcherna vi förlorade, så bra jobbat tjejer ;)

Fick även sluta tidigare idag också, egentligen slutar vi 14:50 idag men vi tog bussen hem redan kl 12:29. Skulle fått stanna längre ifall vi hade vunnit någon mer match men det blev ju ett lyckat slut i alla fall, eftersom det var den sista matchen som vi vann. ;)

Men har inte mycker mer att säga nu, ska nog ta en sväng ut med hundarna nu alldeles strax, sen måste jag sätta mig lite med läxan.. blir tyvärr ett bildlöst inlägg det här, men kanske hinner lägga in någon bild senare idag. Ha det fint! :)



Kommentarer
maja o Zoro

Så skänt med en inte vanlig skoldag ! sådana ska man ha mer av :)



KRAM :)

2010-02-09 @ 18:38:14
URL: http://majazoro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0