God morgon!

God morgon! har nyss gjort mig iordning och ska bara ta o äta lite frukost sen tänkte jag gå ut i det underbara vädret, det är riktigt mycket snö, (och det är hur härligt som helst att bara kasta sig i snön, haha) blå himmel och solen skiner, underbar vinterdag med andra ord! :D har bestämt mig för att jag ska ut och ta en massa kort idag, det är ett måste! :)

Sista dagen på lovet är det här också.. åh hade gärna haft längre lov, men ska verkligen ta o njuta utav det sista nu! :)



Kommentarer
Sofia

Tack<3 Mina små bomullstussar <3 :)



Vad tråkigt att det inte gick hos någon fotograf :/ Hm.... kanske du kan praoa på ett bibliotek eller liknande (Ifall du är som jag; En bokoman så skulle du nog tycka det vore kul :D) Eller ett cafe? :) Cafe skulle ju ine sitta helt fel <3



Ja, vi funderar på att köpa två kamera hus av samma märke och sen flera objektiv som passar båda kamerorna, så kan vi liksom dela kamerahusen mellan oss fyra, Jag, mina två storasystrar och pappa :)



Kram! <3

2010-02-21 @ 14:37:32
Maja o Zoro <3

det låter bra :)

själv börjar mitt lov om en vecka :)

2010-02-21 @ 19:31:39
URL: http://majazoro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0