Fullt upp..

Hinner inte skriva så mycket just nu, måste plugga inför engelska provet imorgon. Men tänkte bara säga att jag inte hunnit uppdatera tidigare idag eftersom det vart fullt upp. Efter skolan följde jag med Kristin hem direkt, vi satt och jobbade matte tillsammans (gjorde även en supergod milkshake! eller Kristin, jag langade ingredienserna så fick hon lägga i det som skulle i ;) som sagt, riktigt god blev den!) :) alltid mycket roligare att jobba tillsammans, visst är det så? :) Men i alla fall, efter att vi hade jobbat o så en stund var det dags för mig att gå hem eftersom jag hade handbollsträning och nu ikväll har jag inte hunnit så mycket mer än att duscha & äta och nu sitter jag här och bloggar. Så det har varit fullt upp som ni kanske förstår.

Tänkte bara säga det så ni vet varför jag inte hunnit uppdatera tidigare idag. Får se hur det blir imorgon, om jag hinner blogga o så. Inte helt säker, har en grej i engelskan som jag måste skriva rent o så. Så får helt enkelt se hur det blir med uppdateringen imorgon, vi hörs om vi hörs helt enkelt ;) Ha det fint!

Tack förresten för era fina kommentarer, svarade just på dom :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0