Finally!

Äntligen går det att ladda upp bilderna på photobucket :D så här har ni alltså några utav de bilder som jag tog i förrgår :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Har även tagit en massa bilder idag. Efter att jag kom hem från friluftsdagen, vilket var redan vid kl 13:00 så gick jag direkt ut för att fotografera vovvarna. Sen efter att jag var klar med det gick vi en promenad i det härliga vädret :) Var väl ute i ca 2 timmar sammanlagt, så han alltså att ta en hel del kort idag :)

 

Har inte lagt in bilderna på datorn än, men hade tänkt att göra det snart, får se om jag hinner lägga in någon bild här på bloggen, måste nämligen sätta mig och plugga lite inför no provet (eller rättare sagt förhöret) som vi har imorgon. Men kanske hinner slänga in någon bild lite senare, vi får se :) Isåfall hörs vi sen, hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0