En bra början på lovet :)

Har haft en riktigt härlig shoppingdag i göteborg idag med Kristin & Alice :) Nu är jag klar med presenterna till Amanda, som fyller år nu på Onsdag (grattis i förskott! ♥) och sen fick jag även köpt lite grejer till mig också som jag hade tänkt visa på bild, men har försökt att lägga in bilderna flera gånger men det går ju aldrig! men i alla fall, köpte en tröj/klänning, ögonfransböjare, lypsyl/läppglans, hårspray, hårspännen, underkläder (trosor, 3 pack) och sen det till Amanda då, men som jag tyvärr inte kan avslöja här då ;)

Kan ju som sagt tyvärr inte lägga in några bilder, men så fort det funkar så visar jag det jag köpt. Inte likt mig, brukar ju inte visa något jag köpt på bild (har bara gjort det en gång innan). Men nu får ni se och antar att det kanske är lite kul? jag tycker i alla fall det är kul när andra gör det :)

Tack för en underbart mysig dag med er, en riktigt bra början på lovet! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0