1a Februari

Foto: Sanna W

Tänkte bara bjuda på en bild och hoppas att ni har haft en härlig 1a Februari (tiden går fort!) :)
Har inte hunnit med att blogga tidigare idag då jag satt lite med läxan efter skolan och sen lite senare hade jag handbollsträning. Har även känt mig lite tom på ord idag så det hade nog ändå inte blivit några jätteroliga inlägg idag känner jag (har heller inte några nya bilder att visa) men men, får hoppas att orden kommer tillbaka och att jag har lite mer tid över för bloggen ;)

Ha det fint!



Kommentarer
Rebecca

Åh, vilken fin bild. Du måste bo på värsta underbara ställena, alla natur-/landskapsbilder du visar är ju fantastiska (självklart beror det på den otroligt duktiga fotografen mycket, men man måste ju ha något att fota också;))



Det var inte så konstigt att du missade det, det var nämligen inte där när du kikade in, haha. Det var under uppladdning, så det kom lite senare under dagen.



Redan februari, ojojoj. Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen, tiden bara flyger förbi. Snart kommer jag vakna upp en morgon och upptäcka att det är skolavslutning ;)

Hoppas att du får en bra dag.

Kram

2010-02-02 @ 10:56:55
URL: http://www.chippenshorna.blogspot.com
Z A N D R A :)

sv: tack för din röst :)

allt bra idag?

2010-02-02 @ 16:39:47
URL: http://decevven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0