3 bilder från april 2009

Har inte blivit någon uppdatering här på bloggen ikväll eftersom jag kollat på tv o så (har heller inte haft något intressant att skriva om) blev inte så mycket tittande på Melodifestivalen faktiskt men kollade på Wallander-prästen som gick på canal+action, det borde vara en rätt så ny Wallander film va? har inte sett den innan i alla fall, någon utav er som gjort det kanske? :)

Har inte så mycket mer att säga nu, tänkte passa på att bjuda på tre bilder på Spicy som jag tog i april förra året :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Hoppas ni har haft en härlig lördagkväll, precis som jag :)



Kommentarer
ericaandersson-FOTOBLOGG

svar: tack så mycket, glad jag blir :)



Söt hund och fina bilder.

2010-02-07 @ 12:09:03
URL: http://jobbiigt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0