Time is flying away..

Herregud.. är det inte galet va tiden går fort? ;o
Snart redan tredje advent och sen på måndag är det lucia & dessutom är det bara två veckor kvar till jul!
Gissa om jag är lite "smått" stressad nu när jag inte hunnit köpa en endaste julklapp?!

Får verkligen se till att åka in och fixa det. Hoppas bara att jag blir frisk snart, är nämligen hemma från skolan idag, har väldigt ont i halsen och går runt och fryser nästan hela tiden.. - även fast det iaf är något bättre idag, hoppas bara på att halsen ska bli bra också.. jaja, får se hur det blir med det, nu ska jag iaf ta och dricka te!

Foto: Sanna W

Ha en fortsatt Fin fredag allihopa! :)



Kommentarer
Hannah Larsson

Förstår om du är stressad över att inte hunnit köpa någon julklapp. Här har man bara få saker kvar att handla, det mesta är redan klart. :) Himla skönt att vara ute i god tid detta år. Brukar alltid vara ute veckan eller dagarna innan, stressande som fasiken... ;)



Ha en underbar helg! <3 Jättemysig bild!!

2010-12-10 @ 17:30:17
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Rebecca

Vacker bild! =)



Har också väldigt stressad, har inte heller hunnit köpa någon julklapp än :s Måste fixa det senast nästa vecka...



Krya på dig



Sv: Jo, blogglusten är verkligen på topp ibland, haha ;)

2010-12-10 @ 22:03:41
URL: http://www.sheltiehornan.cybersite.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0