Videoklipp från agilityträningen

Tänkte bara ta och bjuda på några videoklipp från agilityträningen :) Tränade lite på slalomingången igår & i förrgår, kunde tyvärr inte filma med den riktiga videokameran (vet inte varför men det går inte att ladda den) så fick ta den gamla kompaktkameran vilket betyder att kvalitén inte blev sådär jättebra, men men.. bättre än ingenting antar jag? ;) (nu gick det även att lägga in klippen på movie maker, dock funkar det bara när jag filmat med kompaktkameran, inte när vi filmat med videokameran.. tror det är att klippen tar för stor plats..)

Fick till många fina ingångar tycker jag, duktigaste Spicy! :)
ja, jag låter videoklippen tala för sig själv..



Godnatt! :)



Kommentarer
Maja o Zoro

duktiga :)

2010-08-20 @ 13:06:45
URL: http://majazoro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0