Några videoklipp från agilityträningen de senaste..

Hej på er! uppdateringen har fortsatt och vara rätt slapp nu som ni säkert märkt, men som sagt, inte mycket kvar av sommarlovet och det är inte alltid man har så stor blogglust heller. Men nu hade jag i alla fall tänkt att bjuda på några klipp här från agilityträningen, både från i förrgår och igår :) Sen har vi även tränat mer än det här, men detta är iaf vad som blev filmat. Har några fler klipp, men finns ju vissa klipp där man låter sådär lite extra knasig, så.. vi hoppas nog över det, haha ;)

Tyvärr så funkar inte Movie maker, det går inte att lägga in några videoklipp där, så kan alltså inte lägga ihop videoklippet till ett o samma, så det får bli såhär istället. Vilket även betyder att jag inte kan ta bort ljudet heller, så ni får helt enkelt stå ut av och höra min röst.. ;)


tycker Spicy fick till fina svängar där faktiskt! :)





Hoppas ni tycker de va kul att ja la in några videoklipp :) Ha de fint!



Kommentarer
Hannah

Det ser riktigt bra ut, ni är sååå grymmaa! :D Så gulligt att man ser Spicy sitta framför kameran direkt i början av videoklippen och tittar fram liksom.. ;)<3



Sv: Tack så himla mycket Sanna!! <333

2010-08-12 @ 00:19:16
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Hannah

sv: Och du menar att elva är sent? Haha! :D Jag ställer också min klocka men jag vaknar inte... Kanske dags att byta alarm?...haha!

2010-08-12 @ 00:31:21
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0