Mysig sista dag på sommarlovet ♥

Igår, sista dagen på sommarlovet spenderades alltså med Kristin & Alice inne i stan (Amanda skulle egentligen också med men hon mådde inte bra så det blev inget, så himla synd! krya på dig!). Det blev inte att vi kollade runt i så många olika affärer, utan gick bara till indiska en snabbis där jag skulle byta ett plagg åt mamma. Annars så satt vi mest bara inne på Karma (ett väldigt mysigt fik) det mesta utav tiden innan vi gick till bion :) Såg alltså "Vampyrer suger" en väldigt rolig film de där! ;D

Tack för en mysig sista dag på sommarlovet tjejer & såklart, tack för allt skratt! ;) ♥

Men nu ska jag ta o äta frukost & sen göra iordning mig, sen dags för första skoldagen!.. känner mig verkligen peppad! haha..
Men vi hörs säkert senare idag, Ha det bra & ni som fortfarande har sommarlov nu, se till & njut riktigt ordentligt! ;)

 



Kommentarer
Hannah

Joho, det var ju med änderna som var mysigt! ;) Änder är söööta! :D Tack. :) <3

2010-08-20 @ 14:24:54
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0