I´m alive!

Ja, tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg nu och berätta att jag fortfarande lever efter dessa två skoldagar ;)
Känns faktiskt helt okej att skolan börjar igen ändå, det är ju kul o träffa alla igen :) Men nu hade jag tänkt ta en promenad ut med hundarna, hörs kanske senare! & förresten, nu när jag ändå håller på o skriver kan jag ju passa på och säga att det är agilitytävling både imorgon och på söndag för mig och Spicy, i kungsbacka denna gång, vi hoppas självklart på bra resultat :)

Foto: Sanna W - LadyInAsh.blogg.se

Ha det bra!



Kommentarer
Marie

Lycka till!

(sms:a gärna!)

Marie o Chila

2010-08-20 @ 18:37:27
URL: http://goodwick.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0