Bio senare idag :)

Hejhej! har tänkt att uppdatera innan, men eftesom internet krånglade både igårkväll och tidigare idag så har det inte blivit något. Hinner inte skriva så mycket nu eftersom jag snart ska träffa Kristin & Alice så ska vi ta bussen in till stan, gå runt lite där, fika & sen klockan 19 blir de bio. Mysigt! :) Det är ju premiär av "vampyrer suger" idag, får se hur den är, den verkar ju rolig iaf! :D



Imorgon börjar skolan också.. sommarloven går alltid så himla fort alltså!
Men nu måste jag kila, ha de fint, hej!



Kommentarer
Hannah

Skulle också se Vampyrer suger idag men sen läste jag en flera recensioner av filmen och alla sa att den levde upp till sitt namn - sög. :s Så vet inte om jag vill lägga pengarna på att se den på bio då eftersom alla sa att det inte var värt det. ;) Hihi, säg gärna till vad du tyckte sen iaf, hoppas den är bra. :)

2010-08-18 @ 19:40:10
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0