Min dag idag (än så länge):

  • Klockan 9:00 ringde alarmet på mobilen. Tog ett tag innan jag gick upp eftersom jag låg kvar och gosade lite med Spicy :)
  • Sen när klockan ungefär var kvart i tio åt jag frukost och gjorde sedan iordning mig.
  • När klockan var sisådär elva åkte jag med min bror in till stan en snabbis då han skulle kolla på nya fotbollsskor och eftersom jag ändå behövde köpa en svart permanent penna så följde jag med, kollade även i lite andra affärer men hittade inget speciellt.
  • Klockan var väl något innan ett när vi var hemma igen. Tog då med mig hundarna ut på en liten promenad.
  • Efter promenden tog jag ett litet mellanmål och bestämde mig sedan för att bada Spicy (så nu är hon superlen och fluffig i pälsen) och därefter fönade, borstade och klippa jag klorna på henne. :)
  • Sen efter det var jag så duktig så jag plockade ut ur diskmaskinen och ställde sedan in det smutsiga och diskade även lite för hand. Och juste, får ju heller inte glömma att jag även damsugat lite här hemma också ;)

    Hehe ja, det är väl ungefär så min dag sett ut (än så länge) :) Sen lite senare, vid 19:00 har jag fotbollsträning som slutar 20:30. Så nu innan träningen måste jag nog sätta mig och plugga lite. Blev sugen på att träna agility med Spicy nu känner jag, men gräset är nog fortfarande rätt så blött och geggigt.. så får se hur det blir med det, hoppas att jag hinner träna något nu under lovet i alla fall :)

    Bjuder även på en bild på Spicy, det är nog en favorit hos mig faktiskt 
    :)

    Foto: Sanna W


Kommentarer
Fellan

nej vad söt hund :D:D

görs?

2010-04-09 @ 11:48:26
URL: http://feliciahugosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0