Talang 2010

Alldeles strax sitter jag framför tvn och kollar på Talang, du också? :)



Det var ett tag sen det var agilitytävling nu men imorgon ska vi faktiskt iväg till Kungälv och tävla :) minns verkligen förra året då vi var där och tävla, det kunde inte gå så mycket bättre den dagen alltså. Agilityklassen vann vi och vi tog vår sista s.k. pinne och blev uppfl. till 2:an och sen skulle vi även göra vår första start i hoppklass 2, fick vänta flera timmar innan det var våran tur, eftersom det var flera klasser innan, men det var verkligen värt att vänta måste jag säga ;) vi gjorde ett felfritt lopp och kom på en 2:a placering :)

Klass 2 tävlingen har jag på film, är ni sugna på att se kanske? för hade nämligen tänkt att lägga in klippet här på bloggen lite senare, kika in då :)

Trevlig helg förresten :D



Kommentarer
Sofia

STORT lycka till :D Själv ska man ju också tävla ;) Första utomhustävlingen på säsongen. Hoppas det går bra för er men det är jag helt övertygad om att det gör <3



Kram!

2010-04-23 @ 20:31:08
Sanna

Sv till Sofia:

Tack så jättemycket, lycka till ni också! :) du är snäll du :) kommer gå bra för er också (Y) :)



Kram <3

2010-04-23 @ 20:47:18
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0