Träning + Film

Hallå ni :) har tyvärr inte blivit någon uppdatering tidigare idag. Blev inte någon uppdatering innan jag stack iväg till fotbollsträningen som var från 13:30 till 15:00. Innan funderade jag faktiskt på att sluta på fotbollen, var väldigt nära på att göra det men känner nu att det är tur att jag inte gjorde det, det är ju kul och det är ju bara så härligt att träna! :) tog en liten paus från fotbollen då handbollen var så skulle jag se ifall jag ville fortsätta sen, min tränare ringde för någon vecka sen och tyckte att jag skulle börja igen och som det är nu så är jag nöjd att jag inte slutade helt, längtar redan nu tills vi ska börja träna på gräset. Men nog om det, efter att jag hade kommit hem från träningen och ätit och lite så så satte vi (dvs, jag och mina två bröder. mamma & pappa var - & är fortfarande - hos några som vi känner) oss och kollade på filmen "2012" och den är ju rätt så lång så efter att vi hade kollat en stund så pausade vi filmen en stund och jag gick ut en sväng med hundarna och sen kollade vi (såklart) färdigt på filmen :)



Satt även och vänta på att "Johan Falk" ska börja men såg nu att det inte är idag utan att det är imorgon.. åh, jag som så gärna ville se det och vi kollade ju på "2012" extra tidigt för att vi inte skulle missa något på Johan Falk. Jaja, så kan det gå :P får se det imorgon i alla fall :)

Ha en fortsatt fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0