Tar en dagens fråga :)

Har ju inte gjort det här innan, men tänkte att jag kunde ta en dagens fråga, lite kul att variera sig iband, inte sant? :) 
1 april var ju igår så dagens fråga lyder såhär:




Själv var jag riktigt nära på att bli lurad, haha :)

Alice & Kristin (som just nu är i Idre) ringde mig och sa att när dom var i skidbackarna, eller dom skulle ta en fika precis då, så kom det två personer som började intervjua dom (dom skrattade typ hela tiden, Alice & Kristin alltså ;)) också sa dom att det skulle komma på nyheterna kl 22:00 och jag fick absolut inte missa det. Men det tog inte sådär jättelångt tid innan jag faktiskt kom på att det var 1a april och jag trodde att dom bara skulle luras men det sa dom inte något om. Dom sa att det var sant och att jag måste kolla på tv4 klockan 22:00. Även fast jag typ var helt säker på att det var ett skämt så kollade jag ju såklart men vad jag såg så var det ingen Alice eller Kristin där i tv rutan ;) Ringde sedan tillbaka till dom och det var precis som jag trodde, ett april-skämt, haha :)

Alice berättade att hon hade skickat sms till flera i klassen och sagt det och flera gick på det, haha rätt kul ändå ;)
Hoppas ni har det toppen i Idre förresten, saknar er sötnosar ♥

Glöm inte att svara på frågan nu, hihi :)



Kommentarer
Eva

Jag har faktiskt inte blivit lurad men har lurat som du kanske läste i min blogg!



Sv: Tack :)

2010-04-02 @ 15:27:21
URL: http://sheltiedog.hundbenet.se
Anonym

Hehe jag blev inte lurad :P

glad påsk btw (:



händer på påsklovet då?

2010-04-02 @ 18:54:30
Karolina

Nej, jag klarade mig faktiskt undan;) Och jag var inte speciellt bra på att lura någon heller, hahha.



Passar även på att önska er en GLAD PÅSK!:)<3 Ska du göra något speciellt på lovet?:)



Kram<3

2010-04-02 @ 21:41:18
URL: http://hundlivet.cybersite.nu
Sanna

Sv till anonym:



Jag vet faktiskt inte riktigt vad som händer på påsklovet, har inte planerat så mycket. Men det blir väl kompisar och träning (fotboll & handboll) bl.a kanske lite agilityträning också hoppas jag :) själv?



Glad Påsk! :)

2010-04-03 @ 12:29:26
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0