Millennium alldeles strax!

Nu blir det snart att sätta sig framför tvn (med godiset som jag och Timmy - min bror - alldeles nyss delade upp och la i påskäggen ;)) och kolla på Millennium :) har sätt alla filmerna men dom lägger till en massa i avsnitten som visas på tvn nu så man får se flera ny scener vilket är lite kul :)



Såg förresten att förra inlägget var mitt 600:de (eller hur man nu säger :P) inlägg här på bloggen och det är inte så länge kvar tills bloggen faktiskt fyller 1 år, denna bloggen gjorde faktiskt Hannah till mig som present när jag fyllde år (så snällt!) hade tidigare nogg.se men var sugen på att byta till blogg.se och sen var Hannah så gullig och gjorde en till mig :) så jag och bloggen fyller alltså samtidigt, eller första inlägget skrev jag dagen efter jag fyllde år men jag fick ju bloggen den 7 Maj (då jag fyllde år) så man kan säga att bloggen fyller 1 år samma dag som jag ;)

Men nog om det, nu börjar det snart på tvn :)


Kommentarer
Karolina

Oj, vad många inlägg du hunnit med på bara ett år:)



Sv: Ja visst går tiden snabbt! Känns ju nyss som hon var 8 veckor...:P



Jag har faktiskt inte något speciellt inplanerat. Träna lydnad, agility och freestyle, jag och Maja ska ha en freestyle uppvisning den 8:e Maj på min uppfödares valpträff. Sen ska jag väll ta det lungt, träffa kompisar osv.



Ja, det är jätte roligt:) Ser värkligen fram emot alla tävligar och sånt. Nästa sommar lär det nog bli lite mer agility när vi får tävla. Eller alltså vi kommer ha vår första ''riktiga'' debut i Oktober då hon är 18 månader, alltså officiela. Sen kommer vi ju tävla på jrtc's KM och sånt i sommar men det är typ som ''skojklasser'', eller det är som hoppklass men det är från 12 månader. Sen är det ju vanlig agilityklass också men det är ju från 18 månader. Men det ska i allafall bli kul:)



Kram!

2010-04-03 @ 23:57:48
URL: http://hundlivet.cybersite.nu
Fellan

haha jag hade också nogg.se förut x)

görs? (:

2010-04-04 @ 17:30:03
URL: http://feliciahugosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0