Hej gott folk!

Verkligen dålig uppdatering nu det senaste.. dels för att datorn har krånglat (det har föreresten vart en och kollat på datorn så nu funkar den betydligt bättre, inte alls så seg som den var innan, men msn som inte funkat att logga in på på våran dator funkar fortfarande inte, så jag hoppas det funkar snart det också) men ibland har jag inte haft tid och ibland har jag helt enkelt inte haft någon lust.. det underbara (vår)vädret som vi har haft i flera dagar nu har varit mer lockande för mig men nu är det verkligen dags för en uppdatering :)

Något jag inte berättat för er är att på måndagar, åtta gånger nu framöver, så kommer jag att vara med och hålla i en agilitykurs för nybörjare, det kommer vara två instruktörer sen är jag där som en hjälpinstruktör. Så igår hade vi bara en gång då vi träffades och presenterade oss och berättade lite om kursen så på måndag börjar alltså kursen på riktigt om man säger så, vilket kommer bli väldigt kul :)

Foto: Sanna W

Till helgen är det agilitytävling som gäller! har inte blivit mycket träning nu de senaste dagarna (tänkte tränat igår på klubben då jag ändå var där men det blev inget med det eftersom flera redan hade hinderna) men å andra sidan så är ju Spicy som mest taggad då hon inte tränat på ett tag ;) men hade nog tänkt att jag ska ut och träna lite med henne nu efter att jag skrivit detta inlägget :)

Sen klockan 19:00 är det fotbollsträning och efter fotbollen ska jag hem till Kristin (min kompis, för er som inte vet :)) ska nämligen vara hos henne hela denna veckan eftersom hennes föräldrar är bortresta just nu så får jag passa henne, haha nej men jag är i alla fall hos henne och sover över där, så det är kul :)

Men nu ska jag packa inför fotbollen sen ska jag ut och träna lite med Spicy :)
Vet inte när jag uppdaterar nästa gång, men uppdateringen kommer inte vara på topp just nu känner jag då jag inte har så mycket tid över för att blogga men vi får se, vi hörs när vi hörs helt enkelt :) Ha det bra!



Kommentarer
Alice

Åh gud va kul att vara instruktör! :) det har du inte berättat? :O hihi. grattis iaf!

2010-04-21 @ 18:36:58
URL: http://styleofalice.blogg.se/
Rebecca

Åh, vad roligt att hålla kurs! :) Skulle också vilja göra det sen. Har blivit tillfrågad om att hålla en freestyle kurs senare, men vi får se om jag tackar ja. Vill gärna ha någon med mig första gången jag håller kurs



Kul med tävling! Det kommer gå jättebra för er. Ni är så otroligt duktiga båda två.

Lycka till <3



Älskar de där bilderna på Spicy, där hon står på a-hindret. Hon ser så otroligt taggad och glad ut. Så fin bild med ljuset och allting med.

2010-04-21 @ 20:57:37
URL: http://www.sheltiehornan.cybersite.nu
Elsa

spännande med kurs :) det är bra att börja som hjälpledare, så började jag (A) <3

söta bilder på spican :)

2010-04-22 @ 21:27:16
URL: http://elsa94.blogg.se/
Karolina

Roligt att du ska vara hjälpinstruktör!:) Jag är nämligen också det på en nybörjar och även en fortsättningskurs i agility:)



Kram!

2010-04-23 @ 23:50:55
URL: http://hundlivet.cybersite.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0