..

Hade egentligen tänkt att uppdatera tidigare ikväll men datorn har verkligen vart sjukt seg och för en stund sen dog den helt och hållet.. vet inte varför, men ibland stänger den bara av sig så vilket är riktigt jobbigt.

Hade tänkt att svara på era fina kommentarer, men tror jag tar det imorgon istället eftersom datorn är som den är just nu (och klockan är ju rätt mycket också) tror inte att den kommer vara mycket bättre imorgon, men man kan ju alltid hoppas :)

Min bror hade hade med sig sin dator hit så jag de senaste dagarna har jag ju suttit och bloggat därifrån men nu kan jag tyvärr inte göra det eftersom datorn är hemma hos honom. Men jag hoppas att våran dator blir som vanligt snart igen, otroligt jobbigt att sitta vid en sån seg dator alltså.. men vi ska nog rensa hela datorn (ta bort allt) så får vi se hur den är sen. Jag har ju förresten rensat bland alla mina bilder, så nu har jag fixat så det ligger i olika mappar och inte alls lika rörigt som innan och nu ligger allt det på hårddisken så nu behöver jag inte vara orolig för att alla bilder och videoklipp ska försvinna :)

Men nu ska jag alldeles strax lägga mig, vi hörs imorgon :) (om datorn inte krånglar allt för mycket dvs..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0