Bilderna som jag lovade er

Här har ni bilderna som jag lovade att visa för er :)

Spicy är verkligen helt tokig i bollar, som vissa av er säkert har märkt? hon kan till och med hoppa över ett hopphinder med den röda bollen i munnen, och den bollen ser inte ens ut att kunna gå in i hennes mun. ;)
Kom föresten på att den andra bilden i det lilla kollaget som är här nedan, det är ju den bilden som är med i headern som ni kanske ser, tycker bilden ser så härlig ut på något sett. Men vad tycker ni? gillar ni bilderna? hoppas det :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Juste, idag hade jag ju som sagt två redovisningar i skolan, en i tyskan och en i svenskan, så himla skönt att man har gjort dom nu och det kändes faktiskt hyfsat bra, så det är skönt. :)

Nu ska jag ta något att äta, sen är det inte länge kvar tills fotbollsträningen börjar (18:00) det är sista träningen idag för säsongen, så det blir lite lätt träning skulle jag tro och sen efteråt blir det fika. :)


Men nu måste jag kila. Vi hörs :) Ciao!



Kommentarer
I S A B E L L A

Åh vilka härliga =D.



SVAR: hihi men åh, så roligt att höra (A) allt bra?

2009-09-29 @ 18:57:42
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Bolltokiga Spicy! :D Hon är bara så söt! Ser så gulligt ut när hon har den där stora bollen i munnen & hoppar över hindret! ;D



Jättefina bilder som alltid! <3



Vad bra att det kändes som redovisningarna gick bra! :) Gick säkert jättebra för dig ju!! (Y) Puss

2009-10-01 @ 16:34:16
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0