Vilken gillar du mest?

Skulle egentligen stäng av datorn för en stund sen men kände att jag var sugen på att skriva ett litet inlägg innan jag gjorde det, men kom bara inte på vad jag skulle skriva om men tillslut fick det bli så att jag la in denna bilden på Spicy, den fanns ju även med i förra inlägget men valde att lägga in den igen, fast i svartvitt också :)


Så min fråga är väl egentligen bara vilken av bilderna som du gillar mest. Själv är helt klart den bilden i färg min favorit, så härliga färger där tycker jag :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Innan jag går måste jag ju önska er en trevlig helg, eller rättare sagt en trevlig allhelgonahelg, vad för skoj ska ni hitta på en helg som denna då? :)



Kommentarer
Elsa

jag tycker om den i färg mest i detta fall :) svartvita porträtt är alltid så fina :P men kontrastet mellan den röda bollen och spicy sticker ut och det blir lite coolt ;) så den färgade :)



Sv: Tack så mycket! :D Han har verkligen fart - nu jobbar vi på hindersäkerhet :D i vår ska vi ge oss ut på off tävlingsbanor - om han är redo :)

2009-10-31 @ 08:50:31
URL: http://elsa94.blogg.se/
Maja <3

sv: ja, vi försöker träna men vippbrädan går inge bra några tips ?

kramar

2009-10-31 @ 12:20:34
URL: http://majazoro.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Tycker precis som dig, färg! <3 För färgerna är så härliga & den runda oskärpan/trädet i bakgrunden upplevs på ett helt annat sätt i färg vilket jag tyckte om - så färg röstar jag på. (:



Ha en underbar allhelgonahelg du också! <3 Ska inte hitta på någonting alls, eller jo det ska jag väl men ingenting är planerat. ;) Vad hittar ni på då? <3

2009-10-31 @ 20:38:50
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0