Spicy som valp ♥

Nu äntligen hade jag tänkt att visa ett litet klipp på Spicy när hon var valp, eller det är liksom flera videoklipp i ett om man säger så. Sen i slutet finns det även några bilder, några har jag lagt in här i bloggen tidigare men bjuder även på lite andra bilder. :) Tyvärr är det dålig kvalité på bilden då vi filmade med kompaktkameran, men det är alltid något. :) (y)

Titta gärna på hela klippet ;)




Så vad tyckte ni om videoklippet? hoppas ni gillar de :D

Hihi, tycker hon var och såklart är så himla söt! min lilla älskling  
sitter till och med och skrattar lite då och då för jag tycker att hon är så söt, som när hon pratar t.ex eller när hon låg på rygg i sin lilla säng och liksom grävde eller vad hon nu gjorde. ;P Kan säga att jag blir riktigt riktigt valpsugen när jag kollar på detta videoklippet! ;)




Tror tyvärr inte jag hinner uppdatera något mer idag, ska försöka hinna med och träna lite agility med Spicy hade jag tänkt och sen måste jag plugga inför No och matte proven. Men på tal om agility så var det föresten inget KM idag, utan det var visst imorgon! så nu vet ni det ;)

Men ni får ha en fortsatt bra dag och såklart en fortsatt trevlig helg



Kommentarer
Karolina

Åhh gud såå söööt !<3 Hon är är som Ella när hon leker med bollen, Ella gör likadant och jsg tycker det är så himmla söt eftersom bollen är typ dubbelt så stor som henne.. jag har ett klipp på när hon leker med en boll på min blogg, det vad det jag sa att jag laddade upp igår. Men Spicy är värkligen för sööt !:)

2009-10-17 @ 19:15:25
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Karolina

Tack :) Ja, jag håller faktist på med ett till så det kommer nog upp på bloggen i morn. :)

2009-10-17 @ 20:17:48
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Karolina

Ja absolut det ska bli jätte roligt. :)

Jag hade igentligen villat sitta längst fram men det kostade 700, 800 så det fick bli i mitten, men det går ju bra det också. :)

2009-10-17 @ 20:49:32
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Chila o co

Jätteroligt att se filmen på Spicy som valp! Vilken energi!!!

2009-10-17 @ 22:25:01
Sanna

Sv till Chila o co: Ja, visst hade hon det och energin finns fortfarande kvar ;)

2009-10-17 @ 23:13:54
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0