Nyckelpigan

Eftersom jag har så dåligt med nya bilder nu så bjuder jag på denna bilden på nyckelpigan. Har lagt in den i bloggen en annan gång också men eftersom jag gillar denna bilden så får den vara med här i bloggen igen ;)

Hoppas ni gillar bilden

Foto: Sanna W

Snart kommer Alice hit  får se vad vi hittar på men jag vet redan nu att vi kommer ha jätteskoj ;) kommer säkert bli en hel del fotografering skulle jag tro, så kanske att jag har några bilder att visa för er senare? vi får se.. :)


Innan jag går måste jag bara tacka för alla fina kommentarer jag fått av er, svarar på dom så fort jag hinner. :)
Men nu måste jag kila, ha en fortsatt bra dag. Någon som ska hitta på något skoj kanske? :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Ooh, den där bilden är så fiiiiin! :D <3 Riktigt älskar den alltså! <3 :)



Ha så skoj med Alice! :D Ser fram emot några bilder sen ifall det blir några du lägger ut här i bloggen. ;)

Idag hade jag tänkt plugga, har mycket läxor tills imorgon, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, fixa med rummet antagligen & kanske fota lite. :)



Puss, ha det bäst! Ily <3

2009-10-11 @ 12:22:30
URL: http://www.Cayennepeppar.se
ullis

oh vilken härlig bild!



:D



Hur är d et med dig? :-) Kramar!

2009-10-11 @ 14:10:15
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Marina

Hej igen.

Så underbart vacket fotografi med nyckelpigan.

hur nära var du med objektivet med kameran när du fotade denna fina nyckelpiga.

Är det ett vanligt grässtrå som nycketpigan sitter på eller är det ett blomblad kanske?



Jag är så intresserad av foto nämnligen.

Vill lära mig ännu mera för att bli duktigare fotograf.



Okej, tack för din förklarning angående agility.

Så det finns olika klasser då.

Tack för hjälpen. Jag har säkert mera frågor om agility, men det kommer så småningom.



Du är alltid välkommen tillbaks ska du veta.

Roligt att lära känna dig och jag betar av din trevliga blogg här vart efter och skriver lite mera när tid finns. Har inte hunnit läsa allt ännu.



Jag gillar dina fotografier, de som jag har sett hitills. Har du gått någon fotoutbildning, fotokurs med kamera föressten?



Har du tips på några bra bildhanteringsprogram som är på svenska föressten? Man har hört talas om många olika, med de flesta är på engelska.

Jag kan inte engelska tyvärr så därför är det svårare för mig att använda dataprogram som är engelskspråkiga samt deras intruktioner står på engelska.



Ha det så toppenbra.

Var rädd om dig.



Marina



2009-10-12 @ 22:24:32
URL: http://hem.passagen.se/yamahatjej


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0