Med denna söta bild på Spicy säger vi..

.. och med denna söta bild på Spicy säger vi gó natt & sov gott!

Foto: Sanna W

Ska nog inte lägga mig riktigt än, eller jag vet att det inte kommer bli så för jag hade tänkt att sätta mig lite och läsa igenom häftet i bilden, öva lite inför provet alltså också måste jag göra lite av teknik läxan också, vill ha det färdigt så fort som möjligt! så ska försöka bli klart nu ikväll :)

Imorgon kommer som sagt bilderna på Millie, så kika in då ifall ni är nyfikna! vilket jag hoppas att ni är



Kommentarer
Karolina

Jätte söt bild på lilla Spicy !<3

2009-10-29 @ 00:00:59
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Otroligt söt bild! :) Så mysiga färger också! (Y) Lycka till med läxan, visst är de skönt att få de gjort så fort som möjligt när man är ledig så man slipper tänka på dem sen? ;D

Håller utkik, ska bli jätteskoj & se bilderna på sötaste Millie imorgon! :D



Förlåt för att jag inte har kommenterat dina senaste bloggar (-väldigt många ;O). Jag har tänkt göra de nu de senaste dagarna men när jag tänkt göra de måste någon annan ha internetet (vi har ju det mobila bredbandet nu tills vi får de riktiga som alla delar på)... :/ <3 Men ska göra det imorgon (idag) för nu är klockan för mycket, thihi. <3 Men kan redan säga nu; Underbara bilder du har lagt in!! Mästerfotografen Sanna! <3



Ska även svara på dina underbart fina kommentarer du skickat till mig då. :) Snällis där! <3



Godnatt, puss! ily mest! <3

2009-10-29 @ 00:25:12
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0