Klar med videoklippet!

Fixa lite med videoklippet nu (ni vet det klippet jag pratat om, när Spicy var valp) och blev klar med det :) eftersom det inte gick att ladda upp klippet på photobucket så testade jag att ladda upp det på en sida som heter bubblare.se, men det gick inte, sen testade jag att ladda upp det på youtube vilket inte heller gick! :O asså jag fattar inte, någonstans måste det väl gå att ladda upp eller? jag har ju fixat klippet på Windows movie maker men det verkar inte som att det verkar att ladda upp något klipp då när jag gjort det i det programet. Något som vet något om det? säg gärna till isåfall :) för ni vill väl gärna se videoklippet från när Spicy var valp? ;)


Bjuder istället på en bild på en glad Spicy
:)
Jag hoppas att det med videoklippet löser sig, för det hade ju vart lite kul att lägga in ett klipp från när hon var valp :)

Foto: Sanna W

Men nu måste jag avsluta, ska upp tidigt imorgon, har handbollsmatch och det är samling redan klockan 07:30
Men vi hörs, ha en trevlig helg allihopa! :)



Kommentarer
Karolina

Hej, jag fixar också mina videoklipp i windows movie maker och laddar upp dom på bubblare.se och det brukar gå att ladda upp dom utan problem. Men det kan vara så att det är för långt ( det hände mig ) och då gick det inte heller. Men jag laddade upp ett klipp där senast i dag och då gick det. Du kan prova att göra det lite kortare och se om det går.

2009-10-16 @ 23:43:47
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Elsa

när du jobbar i movie maker - klicka inte "spara" utan jag är inte helt säker på vad det heter men typ "slutför film" och sedan "överför/spara på min dator" inte arkiv spara.. jag har gjort samma misstag.. annars sparas den som ett projekt istället för film :P



förstår du vad jag menar? :)

2009-10-17 @ 00:31:47
URL: http://elsa94.blogg.se/
johanna

Söt hund :D

2009-10-17 @ 10:47:27
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/
Matilda

Jag vill se filmen!!! ;) <3

2009-10-17 @ 17:07:28
URL: http://lisamatildakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0