Hopp bilder

Bjuder här på tre st hopp bilder som Amanda tagit på mig ;)

Haha, tänker ni på samma sak som jag? att mitt vänstra ben ser typ ser mycket större ut än mitt högra :P men jag antar att det bara ser ut så på bilden, eller rättare sagt: det gör det! ;)

Jag funderar på om jag kanske ska lägga in bilderna på Millie imorgon istället, då hoppas jag på fler besökare och då fler som kommenterar (roligare att blogga då också) Skulle vara skoj! :)

LadyInAsh.blogg.se


Hoppas ni har haft en bra dag :)



Kommentarer
Karolina

Jätte fina bilder :) Ser fram emot bilderna på Millie i morn också :)



// Karolina

2009-10-28 @ 23:59:32
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Haha, men Sanna då! ;D Jag ser faktiskt ingen som helst skillnad på ditt vänsta ben jämfört med ditt högra. ;) Inte ens när jag tänker på det, bara du som är självkritisk. Man ser oftast saker på sig själv som man tror att alla andra lägger märke till, men så är det oftast inte. <3 hihi (:



Jättefina bilder på sööötaste dig, himlen var så cool också. (Y) Den sista är bara för härlig ju. :)



Puss på dig sötis! <3

2009-10-29 @ 22:32:06
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0