Dags för Millie att synas lite mer! :)

Visst är det så att jag mest lagt in bilder på Spicy här i bloggen nu det senaste, kände att det var dags för Millie att synas lite mer här i bloggen :) ♥ även fast jag inte har några sådär jättenya bilder på Millie så kollade jag tillbaka på olika bilder som jag tagit tidigare och här nedan har ni då två stycken bilder på Millie som jag valde att lägga ut här i bloggen :) Jag ska ta mer nya bilder på Millie snart har jag bestämt, bara om det blir något bra fotoväder så ska jag ta med mig kameran ut och fotografera henne, det låter väl bra? :) Fast Millie är ju inte den som gärna vill vara med på kort, så fort kameran kommer framför henne så kollar hon åt ett annat håll ;p men jag ska göra mitt bästa, med frolic eller något annat smarrigt så löser det sig alltid

Som ni ser så är det två likadana bilder här nedan på Millie, bara att den första är i färg och den andra är svartvit, tänkte först bara lägga in den svartvita men sen blev det även så att jag la in den med färg också :)
Som ni ser så är det ju inte bara bilder på Millie, la även in tre bilder på Spicy (de tre sista bilderna) ;)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Ja, då har väl inte jag så mycket mer att säga just nu mer än att jag hoppas att ni gillar bilderna, vissa är kanske en aning mörka, men jag gillar när dom var lite mörkare så, tycker faktiskt det var fint på dom bilderna, men vad tycker ni?  Ha det bra. Ciao!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Det tycker jag låter bra- att Millie ska få synas lite mera. :D <3 Dessa bilder är underbara, den andra bilden på Millie är sjukt söt & den näst sista bilden på Spicy också. Några starka favoriter är dem. ;D <3



Puss

2009-10-29 @ 21:14:04
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0