Äntligen har jag fått tillbaka objektivet!

Tjo tjo! :) Idag har jag och mamma som sagt vart inne i stan (alltid lika skoj :) ) kom hem för en stund sen. Hittade inte sådär jättemycket inne i stan idag men kom i alla fall hem med en söt grå liten kofta (eller vad man ska kalla det för) från h&m. Och vet ni vad? nu äntligen har jag fått tillbaka mitt macro objektiv, i måndags var det 5 veckor sen vi lämnade in det. 21 September lämnade vi alltså in objektivet och dom sa att det skulle ta minst två veckor innan jag skulle få tillbaka det, men det hade redan kommit tillbaka den 28 September! :O alltså en vecka efter att jag hade lämnat in objektivet. Men det konstiga var ju att dom inte hade hört av sig eller något sånt, egentligen hade vi bestämt att vi skulle få det hem skickat men jag vet inte riktigt varför det blev som det blev. Nu har jag i alla fall fått tillbaka objektivet, så det får jag ju vara glad för ;)

Hinner inte skriva så mycket mer nu, har handbollsträning alldeles strax eller träningen börjar kl 19:00 men man ska vara där kl 18:30 eftersom vi har uppvärming och sånt innan. Bjuder på en bild innan jag går, riktiga höstfärger, inte sant? :)


Foto: Sanna W

Ha det bra, ska försöka hinna med att visa några bilder på Millie lite senare också som jag tog igår, så kika in lite senare ifall ni är nyfikna! :) Hej så länge!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Men vad konstigt att de bara tog en vecka & att de inte hörde av sig eller nått. :S Men vad bra att du tillslut fick tillbaka det, förstår om du längtat!! :D <3



Underbar bild, underbara färger! <3

2009-10-29 @ 22:23:11
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0