Underbara Idre ♥

Kristin i bakgrunden utav bilden :)
Foto: Sanna W

Idre är bara för underbart!
Har varit där med Kristin och Alice och deras familjer flera gånger och det är alltid lika roligt att följa med dom till Idre, åka skridor och bo i deras (Kristins och hennes familj) mysiga stuga där uppe, det är för härligt alltså! :)
Därför tänkte jag just nu visa några bilder som jag tog när vi var där senast, i år faktiskt :)

Kolla bara vilken underbar natur!


Foto: Sanna W  

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W


Foto: Sanna W


Foto: Sanna W

Visst ser det underbart ut med den fina solnedgången? :)



Kommentarer
Linnea och BC-gänget

först måste jag bara säga att dessa bilder var otoliga! :D verkligen otoliga!

Sv: hej sanna :D

jag har verkligen så mycket i skolan nu så det nästan bara plugg skulle vilja träna mer agility men hinner inte riktigt... det syntes på tävlingen härrom dagen.. Tävlingarna i vinter har vi inte anmält oss till, jag tänkte nog en vinter med bara träning :)

många kramar Linnea <3

2009-11-28 @ 09:28:55
URL: http://www.nogg.se/feluringarna
Emelie

Jadu, sånna här bilder borde vara förbjudna att lägga upp Sanna ;) Helt underbart!

Kram

2009-11-28 @ 12:23:16
URL: http://www.hundliv.webb.se
Hannah & fjärilshundarna

Heeeelt underbara bilder & vilken vacker natur! :O <3 Superfin! <3



Ska du åka dit i år igen, eller kanske blir nästa år då om ni åker dit efter årsskiftet kanske?



Puss

2009-11-30 @ 15:46:00
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0