Tråkigt inlägg..

Tänkte bara säga att det inte kommer vara någon bra uppdatering i bloggen idag tyvärr (hinner knappt uppdatera nu, men gör det ändå lite snabbt så ni vet vart jag tar vägen) Klockan 17:00 är det luciaträning och direkt efter har jag handbollsträning. Sen efter handbollsträningen ska jag sätta mig med läxan, tänkte sätta mig med läxan även lite nu, men får se om jag hinner. Men nu måste jag göra iorning mig och packa inför handbollen!

Förlåt för tråkigt inlägg.. men nu vet ni ju i alla fall anledningen till varför det kommer bli dålig uppdatering. Har en känsla av att det kommer bli det ett tag nu, eller i alla fall tills fredag, brukar nästan alltid vara så nu mitt i skolveckan vilket ni säkert har märkt. Hinner liksom inte uppdatera då jag har en massa läxor som jag måste göra. Men nu måste jag gå, vi hörs. Ha det bäst! :)



Kommentarer
Linnea & feluringarna!

jaha.. jag tror att jag läste lite fort.. :) jo, träningarna på skulta ska jag vara med på :) ska du oxå vara med eller bara på tränings tävlingarna? :D kram linnea. ps. duktiga ni var i går :)

2009-11-30 @ 19:17:28
URL: http://www.nogg.se/feluringarna


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0