Sprutan imorgon!

Tjo! slänger in ett snabbt litet inlägg här nu, hade tänkt att stänga av datorn men bestämde mig för att skriva lite här innan :) fast egentligen är det väl inget sådär jätte intressant jag hade tänkt att berätta (så det blir ett sånt där onödigt inlägg nu, men skit samma! ;p) har tyvärr inga nya bilder att visa, vilket betyder att detta får bli ett tråkigt bildlöst inlägg.. men hoppas inte det blir allt för tråkigt. :)


Åh jag gillar inte sprutor, men imorgon ska jag ta vaccinet mot svininfluensan. Hoppas inte det gör ont, men det ska det väl inte göra om man bara slappnar av, antar att det gör ont om man spänner sig. Hoppas inte man har den oturen så man går runt och mår illa dagen efter, eller blir sjuk eller något sånt, ont i armen får jag säkert men jag hoppas inte jag blir sjuk! det återstår att se..

Men nu ska jag göra mig iordning och sen komma i säng så fort som möjligt. God natt & sov gott! :)



Kommentarer
Ullis

TACK sanna, blir superglad för dina fina ord! :)



Hihi skoj att du kikar in varje dag. Förstår att man inte alltid hinner kommentera, man hinner inte alltid faktiskt! :D Men de är kul att du gör det :)<3 Blir jätteglad för dina kommentarer :)<3



Ha en trevlig vecka! :D Kramkram

2009-11-11 @ 22:15:04
URL: http://lagotto-romagnolo.se
sawir

sv: hihi tack :)

2009-11-12 @ 13:20:51
URL: http://sawir.blogg.se/
sara <3

sv; okej! va kul! vilken skola går du på nu?



LOVE

2009-11-12 @ 19:31:11
URL: http://sassamie.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Såklart det inte blir tråkigt bara för det är ett bildlöst inlägg, alltid skoj att läsa din blogg! <3



Gillar inte heller sprutor, är spruträdd jag också. ;)

Fast har väl tur på det sättet - jag kan inte ta vaccinet. xD Och det värsta med det är att jag ligger i smittrisken, för har astma & är för tidigt född & då ligger man i smittrisken... Gaah.. :P Vill inte ha svininfluensan, men såklart har den som tillverkade sprutan tvungen att ha ägg i den, låter knäppt enligt mig med ägg i sprutor.. x)



Hoppas verkligen inte att du blir sjuk av sprutan, håller tummarna STENHÅRT för de! <333



Puss, iiiily!

2009-11-13 @ 19:49:18
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0