Ska snart iväg!

Hejhej! hinner knappt skriva något nu, men tänkte bara säga att jag om bara några minuter ska iväg till handbollsträningen, eller ja, luciaträningen först men sen handbollsträning ;) handbollen slutar ju som sagt klockan 20:00 så jag tror knappast jag hinner skriva något mer idag tyvärr eftersom jag måste sätta mig lite med läxan sen när jag kommer hem.

 

Förlåt för tråkigt inlägg, men nu vet ni i alla fall vart jag tar vägen ;) ha det bra, hej!

Ps. svarar på era snälla kommentarer så fort som möjligt! :) Ds.



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt med luciaträning & handbollsträning, hoppas det gick bra! :) Men det gjorde det säkert! <3



Puss

2009-11-30 @ 15:38:09
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0