Puh..

Hej igen! dålig uppdatering här i bloggen ja.. men jag förvarnade ju er faktiskt så ni var ju beredda på det ;P men nu är jag i alla fall här igen och tänkte uppdatera lite :)


Hade ju som sagt prov i engelskan idag (hoppas det gick bra!) också hade jag ju läxa i tyskan och tekniken tills idag också, skönt att allt det är gjort nu *puh* ;) men kanske inte ska börja prata om skolan nu när jag väl hinner uppdatera här i bloggen, det blir ju ingé skoj.

Var nyss ute en snabbis och tränade agility med Spicy och det gick kanon!  visst, kanske att jag klantade till det en gång, men ändå, det var bara en gång och om jag inte räknar med det så gick det verkligen super! :) Spicy hade jättebra fart och jättefina svängar! I´m so happy. Haha :D

Ja, det blev kortfattat det där, men har inte så mycket mer att säga än just det, ni förstår ju att det gick väldigt bra i alla fall. :) Åh, längtar bara mer o mer tills tävlingssäsongen drar igång igen..!


Foto: Sanna W
Några av er har sett denna bilden tidigare. Har lagt in den flera gånger innan men lägger in den igen, just för att jag gillar denna bilden så mycket :)


Vi hörs väl senare skulle jag tro, har handbollsmatch sen klockan 19:00 (tror jag det var) ;P Får se om det blir någon uppdatering efter det, om jag har något att blogga om vill säga ;) Men vi hörs kanske senare. Ha det bra, hej!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Det är ju inte alls konstigt att det inte blir lika mycket uppdateringar som tidigare, du har ju fullt upp! <3



Åh, vad skoj att träningen gick så bra! (Y) Duktisarna dååe! (L)

Jaa, den där bilden är bara så fiiin! <3 Älskar ljuset! (:



Vad roligt med handbollsmatch. Hoppas det gick bra! :D



Puuusss

2009-11-13 @ 19:45:38
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0