Ny månad

Hinner inte skriva så mycket just nu, kan redan nu säga att det kommer bli lite sämre uppdatering i bloggen idag, hade inte tänkt att sitta så mycket vid datorn. Imorgon börjar ju skolan igen.. har vart så himla härligt med höstlov, skulle gärna haft det längre än en vecka! ;)

Men nu till rubriken. Idag är det ju en ny månad, redan 1 November! visst går tiden så himla fort?
Men det jag egentligen ville säga i detta inlägget var att jag ville önska er en fortsatt bra 1 November :)


Bjuder även på några bilder på Spicy som jag tagit. Några av er har säkert sätt dessa bilderna tidigare, men visar dom än en gång för jag gillar bilderna väldigt mycket, tycker det blev fint med den runda oskärpan
 :)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W

Ha det bäst. Hej!



Kommentarer
Victoria ♥

fett fina bilder!

2009-11-01 @ 15:20:11
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Elsa

den runda oskärpan är jättefin :D och självklart lilla spicy <3



Sv: vilken skön dag :) kom precis hem från segling :) jag har minst två prov, 80% chans att det är tre prov nästa vecka så jag har hur mkt som helst att plugga! och har såklart inte börjat.. men det ska bli av i kväll, det måste bli av ikväll :(



Tack! :) målet nästa år är en pinne i någon klass :) det är allafall vårat första mål :D drömmåle om nästa år är uppflytt till 2an :) selma klarade det ju så alfonz borde väl göra det han med XD

2009-11-01 @ 15:36:56
URL: http://elsa94.blogg.se/
Anonym

sv, okej tack så mycket det var vad jag trodde;)

2009-11-01 @ 16:50:48
URL: http://malindans.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Gryyyyymt fina bilder älskade du! Älskar dem! (Y) Den första är bara för fin! :)



Man hinner helt enkelt inte sitta vid datorn nu efter skolan, med läxor & plugg till prov & allt sånt. <3 Men du uppdaterar ju väldigt bra ändå! (: Till skillnad från en host viss host person.. ;D



Hoppas att du hade en underbar november underbaraste du! ♥ ♥ ♥

2009-11-06 @ 20:47:25
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0