Några fler bilder på Millie

Här har ni tre st bilder till på Millie som jag tog igår, min favorit måste nog ändå vara den andra bilden, tycker speciellt hon blev så söt där :)
vilken är er favorit?


Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W
Spicy kom även med lite på bilden (i bakgrunden) ;)

Fick som sagt ha ganska så hög iso, därav de brusiga bilderna och lite sämre kvalité, speciellt på den sista bilden..
men jag gillar ändå bilden på något sett, hoppas ni också gör det! :)

Men nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på idol! Ciao



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Något som är synd nu med att det är så mörkt är att man måste ha så hög iso när man ska fotografera vilket resulterar i brusiga bilder tyvärr. :/



Men jag tyckte inte dessa bilder blev brusiga! <3 Min favorit är också den 2a, så gullig!



Ha så mysigt idol-tittande! <3 Pusssss

2009-11-06 @ 20:41:20
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0