Mysigt med tända ljus

Hej på er! förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har verkligen inte haft något intressant att skriva om.. för en stund sen kom jag in från långpromenaden jag och mamma gick med vovvarna :) men annars har det inte hänt alls mycket idag, bara vart hemma och tagit det lugnt.

Bjuder här på några bilder som jag tog igår. Visst är det mysigt med tända ljus? :)

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Får se om det blir någon mer uppdatering ikväll, tveksamt.. kommer säkert bara sitta framför tvn o mysa ;) men kanske att det blir någon liten uppdatering :) Ha det bra & ha en fortsatt trevlig helg allihopa!



Kommentarer
Ullis

Det är såå mysigt med tända ljus, håller med dig! :D Verkligen fina bilder sanna! (y) I love them. :)



Ha en fin söndag! Kram

2009-11-08 @ 12:26:15
URL: http://lagotto-romagnolo.se
Hannah & fjärilshundarna

Gud vad mysigt det ser ut! :) Verkligen supermysigt! <3

Såå fina bilder också! :D Älskar dem, speciellt den sista bilden och den tredjesista. (: Så härligt när det blev blått i bakgrunden, något ovanligt sådär & jättefint. :D



Puss

2009-11-10 @ 11:05:55
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0