Jag såg det snöa! *

Hihi jajamen, det snöade faktiskt innan idag :) har hört att det inte bara snöat här utan också hos några andra.
Fast här var det mest snöblandat regn, så ingen snö stannade ju kvar på marken.

Bjuder på en bild som jag tog i Idre förra året när jag var med Kristin och hennes familj i deras stuga som dom har där, och även Alice och hennes familj var med :) Jag hade ju inte systemkameran då, alltså tog jag denna bilden med kompaktkameran. Hoppas ni gillar den, visst ser det härligt ut? ;)

Copyrightskyddet var tyvärr rätt så stort men jag är så lat så jag orkar inte ändra det, så det får duga! ;)

Foto: Sanna W

Hoppas ni har haft en bra dag. Ska alldeles strax i säng hade jag tänkt, så nu säger jag gó natt & sov gott!



Kommentarer
Elsa

jag åker också skidor i Idre! :D visst är det underbart!? :)

2009-11-04 @ 22:29:40
URL: http://elsa94.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Ååh, vill också till Idre/liknande! :D Ser så himla mysigt ut med så mycket snö! :) Jättehärlig bild! <3



Vad skoj att det snöat hos er också, för du som ville ha snö ju. (: Synd bara att det inte stannade kvar på marken. Men snart så - vänta bara. ;D

2009-11-06 @ 21:02:27
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0