Inte en helt vanlig skoldag

Tjao! slänger in ett snabbt litet inlägg här nu :)


Har inte haft en helt vanlig skoldag idag, har nämligen hjälpt till på en basketturnering som dom hade i skolan idag (inte bara jag utan två till från klassen och sen tre st från en annan klass också) hann bara med den första lektionen som också är den roligaste lektionen som vi har på onsdagar, nämligen bild. Så det hann jag med annars har jag bara vart på den där basketturneringen och hjälpt till lite, suttit i sekretariatet, lite långtråkigt sådär men hade ju Fredrika som sällskap vilket gjorde det mycket roligare! :) Slutade även lite tidigare, i vanliga fall slutar vi kl 14:30 på onsdagar men fick sluta en halv timma senare, kunde gått tidigare ifall vi ville men vi satt istället kvar och kollade på finalen ;)


Innan jag går så bjuder jag på en söt bild på Spicy 
:)

 Foto: Sanna W


Men nu måste jag sätta mig och öva inför provet som vi har imorgon, sen har jag handbollsträning och kommer förmodligen sätta mig med läxan efter handbollen också. Så detta får väl blir det ända inlägget för dagen.

Ha en fortsatt bra dag!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad trist att du missade den roligaste lektionen. <3 Men skönt att sluta en halvtimme tidigare i alla fall. :)



Hoppas provet gick bra! :D Jätteunderbar bild! ;) Haha, vad knasigt de lät - men den var jätteunderbar! ;) Haha.

Puss&Kram!

2009-11-30 @ 15:41:09
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0