Hur söt får man vara egentligen?

Är det verkligen lagligt att vara så söt som du? ♥

Foto: Sanna W


Foto: Sanna W

.. tveksamt alltså ;)



Jag sa ju innan att jag skulle lägga in någon mer bild, antingen ikväll eller imorgon och som ni ser så fick det ju blev nu ikväll, var faktiskt riktigt sugen på att lägga in dom här i bloggen så att ni fick se dom så fort som möjligt ;) Men dessa bilderna la jag faktiskt in i det i detta inlägget också, så det blev ju liksom inga helt nya utan jag har bara beskärt bilderna. Vet ni kanske vilka bilder det här? det är dom när hon står på gungan, kolla in första inlägget (tryck på länken) som jag skrev idag så vet ni vilka bilder det är jag menar :) Tycker bilderna blev riktigt söta, Spicys léende är så sött tycker jag, håller ni inte med? ;) men jag gillar nog ändå den första bilden mer på något sett, den var liksom mer skärpa på, bättre kvalité i den bilden. Eller vad tycker ni? säg gärna vad ni tycker om bilderna, vilken ni gillar mest. Släng in en kommentar även ni som kanske inte brukar kommentera här, roligt att se vilka som besöker min blogg, då kan jag kolla in eran också! :) alltid roligt med många kommentarer + att det är roligare att blogga då ;)


Nu hade jag tänkt att jag ska krypa ner i soffan igen och kolla på tv, hoppas det är något bra, men är inte så säker på att det är det men får kolla helt enkelt. Ha en fortsatt fin kväll allihopa!



Kommentarer
Karolina

Jätte söta bilder i detta inlägget, inlägget nedan & inlägget med bilderna från när ni tränade agility. :) Gillar värkligen bilden när Spicy blundar i inlägget nedan, så himla sött alltså !:)



Ha en fortsatt bra kväll !:)



// Karolina

2009-11-28 @ 23:28:58
URL: http://karrowhh.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Jag tror faktiskt inte det är lagligt att vara så söt som Spicy! ;o Haha, du är ju söt du! <3 Spicy's päls flyger så gulligt runt hennes öron på dessa bilder! ;) Jättesött!



Jag gillar nog den sista mest, hon ser så glad ut på den! ;D <3 Hennes söta leénde! :)



Puss

2009-11-30 @ 15:52:46
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0