Härliga helg! ♥

Åh, det ska bli så himla underbart med helg igen! slippa skolan ett tag och vila upp sig inför en ny skolvecka.
Igår hann jag inte blogga för jag gjorde klar svenska uppgiften som skulle vara inlämnad idag (en slutuppgift på en bok vi läst). Så skönt att den är klar och inlämnad nu (det blev tillslut 8 sidor som jag skrev, en sida i skrivboken är alltså som ett vanligt A4 papper) jag hoppas det gick bra, kändes som så i alla fall. :) Hade även ett prov i tekniken igår hoppas på bra resultat där också, eller det gör jag ju alltid på prov och andra inlämningsuppgifter såklart! men ni förstår nog vad jag menar ;) Det kändes ju ändå som det gick rätt så bra. Men slut pratat om skolan! ;)

Blir nästan alltid så när jag väl uppdaterar, men det är ju just därför det inte händer så mycket annat än just det, måste ju göra alla läxorna (det är speciellt väldigt mycket på måndagar & onsdagar, inte bara läxan då, utan har handbollsträning och på måndagar har jag även luciaträning innan handbollen, så uppdateringen här i bloggen blir ju ingen vidare bra tyvärr..) hinner ju knappt träna agility med Spicy.. :/ fast något som är riktigt bra är att nu i vinter, på söndagar kommer vi träna i ridhus, inte bara jag & Spicy då utan massa andra från klubben också, så det kommer bli jätteskoj. :) Träningarna började förra veckan men den missade vi tyvärr men denna söndagen hoppas jag att vi kan komma, vilket jag också nästan är helt säker på att vi kan. :)


Foto: Sanna W
En bild på Millies öga. Gillar denna bilden väldigt mycket faktiskt, hoppas ni gör det samma! :)

 

Ha en fortsatt bra dag & en trevlig helg allihopa!



Kommentarer
Mikaela Bush

Jättefin bild <33 Du har så söta hundar =D

2009-11-27 @ 14:58:17
URL: http://mikejlaah.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Ja, det är alltid lika skönt med helg! :D Nu är den tyvärr slut, men har studiedag idag så det är ju skönt. ;) Bra jobbat, 8 sidor är mycket ju. :) Skönt att provet kändes bra också. :D



Vad roligt att ni kommer träna i ridhus nu i vinter! :D



Den där bilden är så häftig, speglingen i ögat blev så fräck med olika färger sådär. (Y) Gillar den jag med! <3



Puss

2009-11-30 @ 15:44:22
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0