Förlåt för dålig uppdatering..

Förlåt för dålig uppdatering, men jag hinner inte med bloggen just nu! tyvärr..
Så fort skolan drar igång igen har jag fullt upp med alla läxorna. Har nämligen prov imorgon i bilden också har jag läxa i engelskan tills imorgon, inte mycket som tur är (några glosor bara).

Fast det är inte bara läxan som gjort så jag inte har hunnit uppdatera i bloggen, eller så var det inte igår i alla fall. Utan efter skolan så hade jag utvecklingsamtal, vilket gick väldigt bra, är nöjd! :) Sen efter det åkte jag hem och åt och gjorde mig iorning och lite så, sen var det inte så länge kvar tills luciaträningen skulle börja. Varje år är det nämligen julfirande (eller vad man ska kalla det för :P) i idrottshallen och då är det också luciatåg där och det är alltid alla 8:or som är med i det luciatåget så i år är det alltså bl.a jag som är med :) Men i alla fall, efter luciaträningen så gick vi direkt till idrottshallen (som ligger nära där vi tränar på luciasångerna) och då skulle alla som är med i luciatåget fotograferas (eftersom dom bilderna sedans hängs upp på konsum bl.a och folk får rösta på vem dom tycker ska bli lucia) och efter fotograferingen så var det dags för handbollsträning. Så efter handbollen som slutar 20:00 kom jag hem ungefär 20:15, duscha, satte mig lite vid tvn samtidigt som jag gjorde lite läxa. Så ja, det var mycket igår kan man säga ;) Sen måste jag även säga att datorn funkade heller inte igårkväll då jag faktiskt tänkte uppdatera lite snabbt här i bloggen och den funkade heller inte tidigare idag när jag testade. Men nu äntligen fungerar den! ;)

Men nu måste jag sätta mig med läxan igen! ni får helt enkelt stå ut med att det blir sämre uppdatering här på bloggen nu. Tror jag hinner uppdatera något imorgon, inte helt säker men jag tror det, så isåfall så hörs vi ju då :)
Ha det bra allihopa!



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Förstår att du inte hinner med att uppdatera som på höstlovet, helt förståeligt ska du veta Sanna! <3 (L)



Hoppas det gick bra på bildprovet, håller tummarna! <3 Vad bra att utvecklingssamtalet gick så bra också! :D Men vad skoj att 8orna ska vara med i luciatåget. :)



Märker att du har haft fullt upp hela dagen, förstår verkligen att du inte hann uppdatera. Roligt med handboll också. :)



Puss&Kram! <3

2009-11-06 @ 20:57:54
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0