Dåligt med nya bilder..

Hej på er! tyvärr så har jag dåligt med nya bilder just nu. Men hittade en på Millie som jag tagit tidigare men som jag nog inte lagt in här i bloggen någon gång. Har inte hunnit fotograferat något de senaste dagarna eftersom det vart så mycket i skolan o så.

Idag hade jag som sagt prov i bilden, alltid lika skönt när man gjort färdigt ett prov och ännu bättre känns det när man tror att det gått bra, och så känns det faktiskt, så jag hoppas att jag får ett bra resultat. :)
Fast vet ni något läskigt som hände på bilden idag? (när vi satt och gjorde proven) jo, brandlarmen ringde! självklart sprang vi ut så fort som möjligt ur klassrummet, man blir ju allt lite rädd när det händer något sånt, men tänkte att det kanske var en test dom gjorde, men eftersom det bara var våran klass som stod där ute på skolgården så var det ju ingen test.. bara några minuter senare kom brandkåren och kollade vad det var. Jag vet faktiskt inte exakt vad det var som hade hänt, först sa en lärare att det kanske bara var någon gasläcka eller vad det nu var hon sa, dom trodde inte att det brann, eftersom man inte såg någon rök eller brand och vi kände inte heller någon lukt av det. Men det var i alla fall inget allvarligt, bara någon liten lite brand, eller jag vet faktiskt inte ens om det brann, men kanske att det bara var någon rök/gas som gjorde att brandlarmen gick. Jag vet faktiskt inte helt säkert vad det var, men brandlarmet gick i alla fall. Efter att brandmännen hade kollat igenom huset och hade fixat det så fick vi fortsätta med proven igen. 

Visst är det läskigt när något sånt händer? man vet ju inte om det är något allvarligt liksom också blir man ju rädd, inte sant? ;P



Foto: Sanna W

Nu ska jag ta något att äta hade jag tänkt, sen ska jag vara uppe vid idrottshallen klockan 18:30 eftersom jag har handbollsträning :) Ha en fortsatt bra dag. Ciao!


Update 22:38: kom på vad det var som hände, eller vart det brann rättare sagt, det brann i någon liten kabel i ett litet rum, så det var därför som brandlarmet gick. Nu vet ni det ;)



Kommentarer
sara <3

ååååh! va söööt bild! och snygg blogg! kolla in min blogg och se vad jag gör just nu!



LOVE!!!

2009-11-04 @ 16:48:10
URL: http://sassamie.blogg.se/
sara <3

tack så mkt! har du hund? jag har 2 shetland sheepdogs. en kastrerad kille, och en tjej.

vi fick valpar förrförra sommaren så det är mamma och son. hihi!



LOVE!!!

2009-11-04 @ 21:47:47
URL: http://sassamie.blogg.se/
Hannah & fjärilshundarna

Vad läskigt att det började brinna! ;O Men vilken tur att det var en liten brand, men läskigt ändå! ;o



Jättesöt bild på sötnosen Millie! <3 Vilket gulligt uttryck hon hade på den bilden. (:

Puss

2009-11-06 @ 21:00:23
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0