Bilderna på Spicy som jag lovade

 Jajamen, här har ni bilderna på Spicy som jag tog tidigare idag och som jag lovade att visa för er :) 

Som vanligt hoppas jag att ni gillar bilderna :D

Foto: Sanna W
 Foto: Sanna W
Spicy är söt även när hon blundar ;)

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W 
Haha, håller ni inte med om att Spicy ser lite rolig ut på denna bilden? min lilla älskling :)

Kanske lägger in någon mer bild senare eller så får det bli imorgon :) nu eftersom jag bloggar så dåligt det senaste har jag inte så många besökare, vill gärna ha fler som ser bilderna jag lägger in ;)


Säg gärna vad ni tycker om bilderna, någon favorit kanske? själv gillar jag den första bilden väldigt mycket. :)
Nu tänke jag kila, får se om jag lägger in någon mer bild ikväll då eller om det blir imorgon. Kanske ingen idé att vänta på fler besökare, lär kanske inte bli så många mer ändå ;o men vi får se.


Ha en fortsatt bra lördagkväll allihopa :)



Kommentarer
Linnea och BC-gänget

SV: hej Sanna :d nej jag har inte anmält mig till några tävlingar i vinter än, känner mig inte riktigt redo med samm än efter varbergs tävlingen.. :P vilka tävlningar har du anmält dig till?

kram Linnea <3

2009-11-28 @ 18:53:41
URL: http://www.nogg.se/feluringarna
Hannah & fjärilshundarna

Spicy är verkligen den sötaste sheltien jag sett! :D Så fin alltså, & jättefina bilder! :)



Min favorit måste jag nog säga helt klart är den 2a bilden, så himla underbar känsla tycker jag, hon ser ut att njuta tycker jag när hon blundar sådär! :D



Puss

2009-11-30 @ 15:50:45
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0