Ännu en bild från promenaden

Som jag sa i förra inlägget så skulle jag visa en till bild på Spicy, så här har ni den :)

Gillar denna bilden, hoppas även ni gör det :)

Foto: Sanna W

Idag är det som sagt agilityträning som jag och Spicy ska vara med på, ska bli riktigt kul! förra gången missade vi ju tyvärr, men tur att det är fler gånger, har för mig att det är hela 18 gånger som det är träning eller något sånt nu i vinter, så det är ju bra. :) Men nu måste jag sätta mig med läxan igen, gjorde en liten paus nämligen.

 

Ha det bra allihopa! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Gillar också denna bilden, så otroligt fin & jättehärliga färger! :D Sen är ju Spicy så söt så! ;)



Hoppas ridhusträningen (-visst var det de?) gick bra, men eftersom ni är mästare på agility vet jag att den gjorde det. :)



Sv: Aaw, tack så mycket! Skoj att du gillar bilderna. (: Nej, inte så länge kvar tills jag fyller år. 2 veckor, hihi.

Jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig, det är så svårt det där.. Men som jag även skrev förut - något personligt eller så, det gillar jag. Det är ju tanken som räknas så behöver absolut inte vara något stort eller så. Du är ju snäll som ens vill köpa någonting till mig! <333



Ha en fortsatt underbar vecka! <3

Puss, ily mest!

2009-11-30 @ 16:00:13
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0