Anledningen till så dålig uppdatering..

Hej på er! blev ju inget inlägg här på bloggen igår och har inte heller hunnit uppdatera något tidagare idag. Satt med läxan i stort sett hela dagen efter skolan igår.. så då hann jag helt enkelt inte med att uppdatera något. Sen idag följde jag med Amanda direkt hem efter skolan, sen skulle mamma in till Ullared så vi följde faktiskt med, åkte hem ca kl 19:45 så vi kom ju hem rätt så sent. Hade riktigt skoj också! :D tack Amanda för en underbar dag! ♥ (och tack mamma också såklart ;)

Jag fick ju föresten köpt lite saker på Gekås också, skoj att veta vad kanske? :) Det blev en tröj/klänning, ett linne (eller nästan som en klänning den också, alltså en linne/klänning skulle man väl kunna kalla det för ;) ) Så köpte jag ett par strumpbyxor och ett bar vanliga svarta strumpor, ja inte så intressant kanske men det var i alla fall dom kläderna jag köpte :) (tror inte jag glömt något nu ;p)

Ja, det har som sagt vart fullt upp, har inte haft tid för att sitta vid datorn, så jag hoppas ni förstår varför uppdateringen vart som den vart. :) Har heller inte hunnit med att fotograferat något, alltså har jag inga nya bilder att visa just nu, det har ju inte varit något roligt fotoväder heller, eller igår jag det ju faktiskt hyfsat fint, då kika solen fram lite grann, men då hade jag ju som sagt fullt upp med läxan så hann verkligen inte med något annat än läxan då.


Foto: Sanna W
Bjuder i alla fall på en bild på Spicy, lite suddig men ändå söt! :)

Igår tog ju jag vaccinet mot svininfluensan, jag som verkligen inte gillar sprutor alltså! men jag blir lika förvånad varje gång för det känns ju ingenting dom där sprutorna man får! tycker inte jag i alla fall, och det är ju bra ;) Eller asså man kände kanske lite när dom sprutade in vaccinet, men det gjorde liksom inte ont. Det kändes lite konstigt i armen precis efteråt att man hade tagit sprutan, man kände liksom att det hade sprutats in något, men det gjorde ändå inte ont. Kanske att det bara var lite stelt i armen o så, men jag har inte kännt av det alls mycket och har heller inte mått dåligt eller något sånt. Det var flera i vår klass som inte kom till skolan idag på grund av att det inte mådde bra efter vaccinet, kanske har jag haft väldigt tur eftersom jag inte blivit illamående eller något sånt :) det är ju ändå fredag den 13e, inget oturligt har hänt mig, har någon utav er haft otur idag?


Men nu tänkte jag avsluta. Ha en fortsatt bra kväll och ha en trevlig helg allihopa! alltid lika härligt med ledighet :D



Kommentarer
Louise

Kul med shopping!:)

Vad skönt att du inte mådde dåligt efter vaccinet! Jag fick jätteont i armen dagen efter, kunde inte röra den alls.. Och flera var som sagt hemma från skolan:p

Kram:)

2009-11-13 @ 22:56:41
URL: http://hundfart.se
H

Låter som en riktigt rolig dag! :D Kul att du hittade lite grejer där också! (Y)



Vad skönt att du inte fått några biverkningar av sprutan, superskönt ju! :D Och Spicy är ju lika söt som vanligt på denna bild! <3



Puss

2009-11-21 @ 20:08:26
URL: http://cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0