Agilityträning

Var för några minutersen ute och tränade agility med Spicy. Tog även med kameran ut för att fotografera lite bilder när Spicy gick på gungan bl.a :) sen blev det självklart lite andra bilder som jag hade tänkt att visa senare idag, ett par riktigt söta kan jag lova ;)

 

Men i alla fall, träningen gick väldigt bra! farten kan blir något bättre, nu säger jag inte att hon inte var snabb för det var hon men jag vet att hon kan vara snabbare :) Slalomen satt väldigt bra idag, förra gången vi tränade (som jag inte hann skriva något om här i bloggen) gick det inte sådär jättebra, flera gånger hände det att hon missa de två sista portarna i slalomen, men jag vet nog varför, jag var för långt ifrån henne, har inte hunnit öva det mycket nu det senaste att vara så långt ifrån henne när hon kör slalomen så det var väl just därför som det blev så. Dagens träning gick betydligt mycket bättre, jag började med att vara lite närmare henne när hon körde slalomen och sen gick jag lite längre ifrån vilket inte var några problem (förutom en gång då hon faktiskt gick ut) men jag ska öva mer på detta så jag inte behöver vara så nära henne hela tiden när hon är inne i slalomen. Sen tränade vi även lite kontaktfält på gungan vilket Spicy klarar riktigt fint :)


Ja, det fick bli lite kort om träningen där, nu får ni istället njuta utav några bilder som jag tog :)

Foto: Sanna W 
gillar denna bilden, och hennes söta léende! ♥

Foto: Sanna W 

Foto: Sanna W
Haha, denna bilden var lite smårolig, fast ändå lite läskig, inte sant? ;) man ser ju inte hennes framben ;o


Mer bilder får ni som sagt se senare idag :) ca kl 14:30 åker jag och mamma och kollar på när min bror ska spela bandy, så det får väl antagligen blir så att jag lägger in bilderna efter att jag kommit hem från matchen.

Vi hörs då, ha det bäst! :)



Kommentarer
Hannah & fjärilshundarna

Vad roligt att träningen gick så bra! :D <3 Men som jag säger varje gång; duktigaste ni! Ni kommer gå lååångt (inte för att ni inte redan har gjort det då, för det har ni absolut men du förstår nog vad jag menar hoppas jag?). <33



Jättesöta bilder! Så sött leénde på den 1a! <3 Och den sista bilden är ju bara för rolig, vilken mín alltså! ;D Fast även lite läskig då man inte ser hennes framben som du sa! ;)



Puss

2009-11-30 @ 15:48:24
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0