Älskar er!



Spicy & Millie

Älskar er. Ni är bäst! <3



Kommentarer
Kristin

Japp jag älskar ju att fota och macro foton är ju verkligen något extra speciellt. Så visst vore det kul med ett sådant objektiv :)

Är nog inte helt omöjligt att det blir ett.

Men vilket ska man välja? har en Nikon kamera... Kan inte helt detta. Några förslag?



Är det okej om jag länkar din sida?



Kram kram

2009-05-12 @ 21:03:42
URL: http://www.warnbring.se
Hannah :)

Naaw tack så mycket för kommentaren bästa bästis! :)

Japp, nu har jag läst ut Eclipse på 530 sidor. :´( Trååk! x) Men ska se om jag får låna Breaking dawn snart, mååste bara läsa den. (A) Haha.



Ja, det gick jättebra på agilitykursen. Det var superskojj också, det tyckte både jag & Cinnamon. Aww, snällaste du! <3



Haha, aa nu har jag 257 inlägg på bloglovin, fast kanske inte hinner kolla på alla idag, haha. Det är ju rätt så många. ;) Plus att jag ska göra lite läxa också.



Jag ÄLSKAR dina bloggar också, fast det visste du ju redan också. <3 Jättefina bilder på Spicy & Millie. Visst älskar man sina guldklimpar så mycket? :)



Hoppas du får en underbar kväll bästa bästis. ;D <3 Vad har du hittat på idag? :)

Puss, loooove you too!

2009-05-13 @ 20:23:47
URL: http://www.Cayennepeppar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0