En bild, en ros...



Hej på er! känner att uppdateringen här på bloggen inte alltid är så bra, eller jag har bloggat varje dag sen jag fick denna bloggen (av Hannah! :D ) så det är väl inte dåligt på så sett, men det blir liksom så sena bloggar, hinner knappt blogga på dagen :P så ibland blir det heller inte så långa bloggar. Men jag hoppas inte det gör något, ska försöka att bättre mig ;)

Den 8 Juni har jag redan haft bloggen i 1 månad & det är riktigt skoj att blogga på blogg.se tycker jag, roligare än vad det var innan känns det som :) (då jag bloggade på nogg.se, har ju kvar hemsidan, men bloggar liksom inte där längre)

Tiden går fort när man har roligt ;) nu måste jag kila. Helgen närmar sig, härligt!
& inte långt kvar till sommarlovet!! :D :D :D


Kommentarer
ullis

Fin bild (Y)!



Sv: Jaa! Avancerad träning är skoj du :D, haha <3 Tjaa, denna veckan har varit ganska bra faktiskt. Inte så mycket skolgrejer, läxor & prov o såntdär, ! Så himla skönt, snart sommarlov! :D:D:D, tiden har ju bara flygit iväg, eller hur?



Wiie, snart helg också! :) Ska bli skönt.



Ja, emelie & fluffarna ska dit, Astrid & Totte, och några kompisar till! Ska bli så kul! :D Ser fram emot det, en större tävling, det kommer ju från utlandet som ska tävla också.. spännande ! :D



Nu ska jag kila.. har ett so-prov idag och ska läsa igenom det sista!





Hoppas du får det fint! kram <3

2009-05-29 @ 07:42:40
URL: http://lagotto-romagnolo.se
HANNAH - cayennepeppar.se

Tack för kommentarerna! :) <3

Jajamensan, den bilden gjorde jag i Picnik, jag brukar ju göra i Paint men jag hade inte idéer om hur jag skulle göra där så jag gjorde den i Picnik. :) Kul att du gillade den! <3 Mamma tackar för gratulationerna också. <3

Aw, TACK! Vad glad jag blir (för de så fina du skrev om bilden på huggormen jag tagit) & tack för att du röstade på mig i fototävlingen också! :) Nej, man får bara rösta en gång på samma bidrag, men man får rösta två gånger på olika bidrag, eller ja en röst på två bidrag, haha. Hoppas du förstår hur jag menar, det blev lite krånglit där typ. ;) Hihi. Men hittills av de rösterna (har räknat, haha) ligger jag trea, den som har mest besökare också ligger etta. ;) Men är väldigt glad över det ändå, eftersom jag inte har lika många besökare som den som ligger etta eller tvåa heller, x). Får se hur tävlingen slutar, den 1 Juni. ;D



Jag tycker du uppdaterar bloggen alldeles kanon, att ha bloggat varje dag sedan du fick bloggen den 7 Maj (eller ja du började ju den 8 Maj eftersom du inte hann den 7:e eftersom det var så sent & så) det är ju kanon! ;) Bättre än mig också, haha. Jag har uppdaterat riktigt slarvigt ibland jag - fy på mig. ;)



Ja, snart är det sommarlov också, wiie! :D När börjar erat sommarlov bästa bästis? Vårat börjar den 12 Juni. ;)

Vet du vad? :D Mamma & pappa sitter & kollar på hus i Falkenberg/Varberg just nu som vi kanske ska hyra, (eller dom gjorde det nyss, nu gör dom inte det längre, hehe). Hoppas vi åker dit i år för då kan vi ju ses! :D Wiie! <3 Hihi. Ha de fint & trevlig helg.



Puss. Love you.

Fin bild också! :)

2009-05-29 @ 12:23:22
URL: http://www.Cayennepeppar.se
Alle

Hejsan! Råkade kolla din gamla blogg och såg att du hade flyttat hit. Fint namn Spicy har! Joo, jag undrar vad kommer hon från för kennel? Lite nyfiken bara hehe ;)

2009-05-29 @ 21:12:52
Sanna själv

Svar till Alle:

Hejhej! trevligt att du kika in här :)

Spicy kommer från kenneln Goodwick´s



Har du föresten någon hemsida/blogg så jag kan kika in där? :) hoppas du ser detta svar.

2009-05-29 @ 21:57:00
URL: http://ladyinash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0